Odpowiadając na realne potrzeby dostosowania firm do nowych regulacji prawnych przygotowaliśmy dla Państwa szkolenia w tym zakresie.

Szkolenia prowadzone są na terenie całego kraju, zarówno w formie otwartej jaki i indywidualnej uwzględniając specyfikę i wymagania konkretnych odbiorców.

Wychodząc naprzeciw interesom biznesowym naszych klientów oferujemy szkolenia jedno dniowe  oraz na indywidualne zamówienie szkolenia dwu dniowe połączone z warsztatami praktycznymi. Odbywają się one zarówno w dni robocze jak i w weekendy.

Poniżej znajdą Państwo tematykę szkolenia podstawowego.

Szkolenie 1 dniowe – czas. 8 godzin, koszt 499 PLN netto.

Dzięki szkoleniu uczestnicy zdobędą̨ następującą wiedzę i umiejętności: Dowiedzą się na czym polega ochrona danych osobowych,  jakie są jej podstawy prawne w kontekście zmian obowiązujących od 2018 roku. (RODO). Zdobędą wiedzę jaka jest rola i odpowiedzialność Administratora Danych Osobowych oraz Administratora Bezpieczeństwa Informacji – kiedy trzeba I czy warto powoływać ABI. Dowiedzą się jak tworzyć, zabezpieczać i rejestrować zbiory danych. Poznają obowiązujące w tym zakresie procedury i nauczą się samodzielnie tworzyć wszelką potrzebną dokumentację. Będą potrafili samodzielnie przeprowadzić analizę zagrożeń I ryzyka, opracować politykę bezpieczeństwa, przygotować instrukcję Zarządzania Systemem Informatycznym oraz praktycznie zastosować umowę powierzenia danych osobowych.

  1. Wprowadzenie
  • Źródła prawa i obowiązujące pojęcia
  • Zasady przetwarzania danych osobowych
  1. Dostęp do informacji publicznej a wzgląd na ochronę danych osobowych
  • odmowa udzielenia do informacji publicznej
  • niemożność udzielenia informacji publicznej
  • bezczynność w zakresie dostępu do informacji publicznej
  • informacja ustna a obowiązek jej udostępnienia
  1. Rola administratora danych osobowych
  • regulacje prawne i warunki uprawniające administratora danych do ich przetwarzania
  • kto może być administratorem
  • administrator danych w spółkach prawa handlowego
  1. Administrator Bezpieczeństwa Informacji
  • charakterystyka pracy w świetle uregulowań prawnych obowiązujących w Polsce
  • kto może pełnić rolę ABI
  • zasady powoływania i odwołania ABI
  • uprawnienia i obowiązki ABI po nowelizacji ustawy
  1. Rejestr przetwarzania danych osobowych – rola i zadania ABI
  • kto musi prowadzić rejestr
  • zakres danych zamieszczonych w rejestrze
  • dopuszczalne formy prowadzenia rejestru
  1. Rejestrowanie zbiorów danych u GIODO
  • podstawa prawna obowiązku rejestracyjnego
  • zbiory danych zwolnione z obowiązku rejestracji
  • rejestracja zbiorów danych w praktyce
  1. Procedury zabezpieczenia danych osobowych
  • zakres obowiązku zabezpieczenia danych osobowych
  • poziomy bezpieczeństwa danych osobowych
  • środki bezpieczeństwa danych osobowych
  1. Odpowiedzialność za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych
  • odpowiedzialność administracyjna
  • odpowiedzialność cywilna
  • odpowiedzialność karna
  1. Wymagana dokumentacja
  • Polityka bezpieczeństwa
  • Załączniki do Polityki Bezpieczeństwa
  • Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym
  • Analiza Zagrożeń i Ryzyka przy przetwarzaniu danych osobowych
  • Umowa powierzenia danych osobowych

10 . Zakończenie – dyskusja

Terminy i dostępność szkoleń znajdą Państwo w zakładce „Terminy szkoleń”

Jeżeli są Państwo zainteresowani rozszerzoną tematyką lub indywidualnym szkoleniem dla swojej firmy prosimy o wypełnienie formularza w zakładce „Kontakt”

CZAS TO PIENIĄDZ – KOMPENDIUM WIEDZY TEORETYCZNO – PRAKTYCZNEJ. ZARZĄDZANIE CZASEM KLUCZEM DO EFEKTYWNEGO DZIAŁANIA

 CELE SZKOLENIA

  1. Celem głównym szkolenia jest poszerzenie wiedzy na temat organizacji czasu pracy oraz zdobycie umiejętności efektywnego zarządzania czasem.
  2. Cele szczegółowe:
  • nabycie wiedzy na temat narzędzi ułatwiających organizację czasu,
  • rozwinięcie umiejętności ustalania priorytetów oraz wyznaczania prawidłowych celów,
  • zdobycie umiejętności identyfikowania trudności w dotychczasowym wykorzystywaniu czasu,
  • poszerzenie wiedzy na temat technik wpływających na efektywność działania,
  • poszerzenie kompetencji mających na celu zwiększenie wydajności pracy.

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie:
  • prezentacja uczestników i trenera,
  • prezentacja zagadnień i celów szkolenia,
  • prezentacja harmonogramu szkolenia.
  1. Czas i jego znaczenie:
  • pojęcie czasu i jego znaczenie w organizacji pracy – siła czasu,
  • zarządzanie sobą w czasie,
  • „pożeracze czasu” – pojęcie i sposoby radzenia sobie z rozpraszaczami,
  • pozytywne aspekty zarządzania czasem – korzyści wynikające z organizacji czasu,
  • presja czasu – pozytywny aspekt czy negatywny?
  1. Zarządzanie czasem:
  • pojęcie zarządzania,
  • zarządzanie czasem, a efektywność,
  • koncentracja i skupienie – znaczenie dla efektywności działania,
  • zarządzanie czasem, a praca w grupie,
  • pozytywne aspekty zarządzania sobą w czasie,
  • analiza wydajnego pracownika.
  1. Planowanie działania – wyznaczanie celów:
  • pojęcie celu,
  • zasada SMARTER,
  • określanie zasobów – potencjał ludzki,
  • pojęcie motywacji:
    • motywacja, a skuteczność realizacji wyznaczonych celów,
    • autoanaliza – macierz SWOT,
    • indywidualny styl zarządzania sobą w czasie – „koło życia” wg Aleksandra Lowena.
  1. Organizacja pracy – narzędzia służące do organizacji czasu:
  • nawyki skutecznego działania wg Briana Tracy,
  • reguła 60:40,
  • organizacja dnia pracy – lista zadań,
  • delegowanie pracy – maksymalizacja efektywności,
  • asertywność w komunikacji w kontekście zarządzania czasem,
  • organizacja miejsca pracy,
  • kontrola czasu.
  1. Posumowanie szkolenia:
  • podsumowanie szkolenia,
  • wnioski,
  • ewaluacja szkolenia.

METODY SZKOLENIOWE

  1. Prezentacja treści teoretycznych.
  2. Praca z flipchartem.
  3. Praca indywidualna.
  4. Praca grupowa.

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  1. Materiały informacyjne.
  2. Ćwiczenia oraz karty pracy.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie jest skierowane do wszystkich chętnych, zwłaszcza pracodawców, którzy dbają o swoją kadrę pracowniczą.

Szkolenie dedykowane jest dla pracowników, którzy chcieliby efektywniej wykorzystywać swój czas, umiejętnie planować działania zarówno podczas pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym.

EFEKTY USŁUGI

Uczestnicy szkolenia będą potrafili:

  • zarządzać swoim czasem,
  • określić znaczenie czasu w swojej pracy zawodowej jak i w życiu prywatnym,
  • zidentyfikować oraz wyeliminować „pożeracze czasu”,
  • umiejętnie wyznaczać cele,
  • efektywnie planować oraz podejmować działania,
  • stosować narzędzia służące do organizacji czasu.

PROWADZĄCY

  1. Martyna Stefańczuk
  • Doświadczenie zawodowe:

Od 5 lat aktywna zawodowo i poszerzająca swoją wiedzę naukową. Posiada pięcioletnie doświadczenie w firmie prawniczej, bezpośredni kontakt z klientem/interesantem. Posiada doświadczenie w prowadzeniu szkoleń oraz warsztatów. Dzięki jednoczesnej pracy oraz zdobywaniu wykształcenia posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie. Dodatkowo jest sędzią pływackim.

  • Doświadczenia w zakresie tego typu usług:

Od 5 lat aktywna zawodowo. Na co dzień pracuje w bezpośrednim kontakcie z ludźmi. Prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji interpersonalnej, radzenia sobie ze stresem oraz warsztaty dotyczące zmiany.

  • Wykształcenie:

Ukończyła psychologię na  Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, ze specjalizacją psychologia kliniczna człowieka dorosłego oraz psychologia sądowa.

Ukończyła studia podyplomowe na SWPS Uniwersytecie Humanistycznospołecznym w Katowicach na kierunku „Trener treningu interpersonalnego – zaawansowane narzędzie trenerskie”.

Prowadziła szkolenia z zakresu komunikacji oraz radzenia sobie ze stresem. Aktywnie brała udział w Festiwalu Czarnej Owcy pod okiem profesora Philipa Zimbardo.

PIERWSZA POMOC – PRAKTYCZNA NAUKA UMIEJĘTNOŚCI UDZIELANIA PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ W SYTUACJACH BEZPOŚREDNIEGO ZAGROŻENIA ŻYCIA

CELE SZKOLENIA

  1. Cel główny – zdobycie praktycznych umiejętności w sytuacjach wymagających podjęcia natychmiastowych (do czasu przyjazdu zespołu ratownictwa medycznego) działań w przypadku nagłego zachorowania lub wypadku (dom, ulica, praca).
  2. Cele szczegółowe:
  • pozytywna motywacja do udzielania pomocy poszkodowanym podczas nagłego zachorowania lub wypadku,
  • poznanie ogólnych zasad dotyczących udzielania pomocy na miejscu zdarzenia,
  • nauka poprawnego wezwania pomocy medycznej,
  • nabranie umiejętności praktycznych udzielenia pierwszej pomocy,
  • zapoznanie uczestników z wyposażeniem apteczki.

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie:
  • prezentacja instruktora,
  • ustalenie ogólnych zasad obowiązujących podczas szkolenia,
  • kilkuminutowa projekcja filmu (motywacja do udzielania pierwszej pomocy).
  1. Resuscytacja krążeniowo-oddechowa (RK-O) wg ERC 2015:
  • rozpoznawanie nagłego zatrzymania krążenia (NZK),
  • pokaz algorytmu postępowania podczas NZK: czas rzeczywisty + komentarz,
  • praktyczna nauka umiejętności procedury ratunkowej podczas NZK (RK-O),
  • podsumowanie ćwiczeń.
  1. Pozycja boczna bezpieczna:
  • warunki zastosowania,
  • praktyczna nauka wykonania pozycji,
  • wyjątki.
  1. RK-O u dzieci. Modyfikacja pozycji bocznej.
  2. Zakrztuszenie:
  • rodzaje i rozpoznawanie,
  • praktyczna nauka udzielania pomocy.
  1. Rany, krwotoki:
  • prezentacja zawartości apteczki,
  • ogólne zasady wykonywania opatrunków,
  • podział na grupy i próba wykonania (praktycznie) konkretnych opatrunków:
    • rana i uraz głowy,
    • krwotok z tętnicy szyjnej,
    • ciało obce,
    • otwarta rana klatki piersiowej,
    • amputacja urazowa:
      • opaska uciskowa,
    • krwotok z nosa – omówienie przypadku.
  1. Wstrząs:
  • wyjaśnienie pojęcia,
  • objawy,
  • omówienie w oparciu o zdobytą wiedzę i umiejętności postępowania.
  1. Urazy kostno-stawowe:
  • ogólne zasady postępowania,
  • praca w grupach i próba zaopatrzenia (praktycznie) konkretnych urazów:
    • kręgosłup,
    • żebra,
    • kończyna górna (przedramię, ramię, obręcz barkowa),
    • miednica,
    • kończyna dolna.
  1. Powtórzenie materiału.
  2. Oparzenia, odmrożenia:
  • stopnie, rozległość,
  • postępowanie.
  1. Nagłe zachorowania:
  • napad drgawek,
  • napad duszności – astma,
  • udar mózgu,
  • ból w klatce piersiowej.
  1. Prawny aspekt udzielania pierwszej pomocy.
  2. Podsumowanie szkolenia, pytania, zakończenie.

METODY SZKOLENIOWE

  1. Wykład problemowy – forma oparta na zadawaniu pytań, dyskusja.
  2. Wykład konwencjonalny.
  3. Praca w grupach.
  4. Pokaz multimedialny.

MATERIAŁY SZKOLENIOWE

  1. Literatura przedmiotu.
  2. Fantomy do nauki RK-O.
  3. Rzutnik + komputer.

GRUPA DOCELOWA

Szkolenie jest adresowane do nieograniczonej grupy odbiorców, zarówno do pracodawców, którzy chcą poprawić bezpieczeństwo pracowników, spełniając przy tym obowiązek wyznaczenia i przeszkolenia pracownika/pracowników w zakresie udzielania pierwszej pomocy (art. 207. §1. 3a) oraz art. 209 § 1. 2a) Kodeksu Pracy – ustawa z dnia 26 czerwca 1974, Dz. U. z 2018 r., poz. 917 a także § 44. 1. rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy – ustawa z dnia 26 września 1997, Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650), jak również do samych pracowników, chcących zdobyć dla samych siebie wiedzę i umiejętności dotyczących udzielania pomocy przedmedycznej w nagłych zdarzeniach. Tak podany zbiór odbiorców rzecz jasna nie wyczerpuje w pełni potencjalnych adresatów szkolenia.

EFEKTY USŁUGI

Po odbyciu szkolenia uczestnicy:

  • będą zmotywowani do udzielania pierwszej pomocy,
  • będą umieli wezwać pomoc medyczną,
  • posiądą wiedzę i umiejętności do praktycznego ich zastosowania w sytuacji:
    • NZK,
    • poszkodowanego nieprzytomnego, oddychającego,
    • ran, krwotoków,
    • urazów kostno-stawowych,
  • będą wiedzieli jak postępować w nagłych zachorowaniach: napad drgawek, napad duszności – astma, ból w klatce piersiowej, udar mózgu.

PROWADZĄCY

  1. Maciej Maliszewski
  • Wykształcenie:
    • 2002-2004 – I Medyczne Studium Zawodowe im. Zofii Szlenkierówny w Katowicach; kierunek: Ratownictwo Medyczne; tytuł: Technik Ratownik Medyczny;
    • 2013-2017 – Wyższa Szkoła Planowania Strategicznego w Dąbrowie Górniczej; kierunek: Pielęgniarstwo; tytuł: Licencjat Pielęgniarstwa.
  • Doświadczenie zawodowe:
    • 2005-2016 – Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka w Katowicach, Szpitalny Oddział Ratunkowy;
    • 2017-… – Szpital Powiatowy w Zawierciu, Szpitalny Oddział Ratunkowy.
  • Doświadczenie w zakresie tego typu usług:
    • rok pracy w charakterze instruktora pierwszej pomocy,
    • współpraca w firmami szkoleniowymi,

wieloletnie propagowanie wiedzy i umiejętności z zakresu pierwszej pomocy wśród różnych grup wiekowych i zawodowych.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH ZGODNIE Z ROZPORZĄDZENIEM UE Z 27 KWIETNIA 2016 (RODO, W KONTEKŚCIE ZMIAN OBOWIĄZUJĄCYCH OD 2018 R.)

CELE SZKOLENIA

  1. Celem głównym szkolenia jest praktyczne przedstawienie wymogów na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia   2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych           osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia      dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  2. Cele szczegółowe:
  • poznanie regulacji prawnych oraz warunków uprawniających administratora danych do ich przetwarzania,
  • określenie roli oraz zakresu odpowiedzialności administratora danych w mikro i małych przedsiębiorstwach,
  • zdobycie umiejętności stosowania dedykowanych środków zabezpieczeń w zależności od zakresu obowiązków i poziomu bezpieczeństwa danych osobowych,
  • poznanie zakresu odpowiedzialności cywilnej i karnej za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych,
  • poszerzenie wiedzy na temat tego jak RODO wpływa na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorstwa,
  • nauczenie się jak samodzielnie przygotować właściwą dokumentację dotyczącą ochrony danych osobowych w firmie.

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Wprowadzenie:
  • prezentacja uczestników i trenera,
  • źródła prawa i obowiązujące pojęcia,
  • zasady przetwarzania danych osobowych.
  1. Dostęp do informacji publicznej a wzgląd na ochronę danych osobowych:
  • odmowa udzielenia do informacji publicznej,
  • niemożność udzielenia informacji publicznej,
  • bezczynność w zakresie dostępu do informacji publicznej,
  • informacja ustna a obowiązek jej udostępnienia.
  1. Rola administratora danych osobowych:
  • regulacje prawne i warunki uprawniające administratora danych do ich przetwarzania,
  • kto jest administratorem a kto procesorem danych,
  • administrator danych w spółkach prawa handlowego.
  1. Inspektor Ochrony Danych:
  • charakterystyka pracy w świetle uregulowań prawnych obowiązujących w Polsce,
  • kto może pełnić rolę IOD,
  • zasady powoływania i odwołania IOD,
  • uprawnienia i obowiązki IOD po nowelizacji ustawy.
  1. Rejestr przetwarzania danych osobowych – rola i zadania IOD:
  • kto musi prowadzić rejestr,
  • zakres danych zamieszczonych w rejestrze,
  • dopuszczalne formy prowadzenia rejestru.
  1. Procedury zabezpieczenia danych osobowych:
  • zakres obowiązku zabezpieczenia danych osobowych,
  • poziomy bezpieczeństwa danych osobowych,
  • środki bezpieczeństwa danych osobowych,
  1. Odpowiedzialność za naruszenie ustawy o ochronie danych osobowych:
  • odpowiedzialność administracyjna,
  • odpowiedzialność cywilna,
  • odpowiedzialność karna.
  1. Polityka Bezpieczeństwa Informacji oraz Instrukcja Zarządzania Systemem Informatycznym:
  • czy potrzebujemy Polityki Bezpieczeństwa i IZSI,
  • czym jest polityka bezpieczeństwa oraz IZSI i jaki jest cel ich tworzenia,
  • zakres podmiotowy polityki bezpieczeństwa informacji w świetle aktualnych regulacji prawnych z uwzględnieniem wytycznych i obowiązującego terminu zastosowania rozporządzenia ogólnego (RODO),
  • instrukcja zarządzania systemem informatycznym służącym do przetwarzania danych osobowych (IZSI).
  1. Analiza zagrożeń i ryzyka przy przetwarzaniu danych osobowych w jednostce organizacyjnej.
  2. Warsztaty praktyczne – samodzielne przygotowanie:
  • polityka bezpieczeństwa,
  • załączniki do polityki bezpieczeństwa,
  • instrukcja zarządzania systemem informatycznym,
  • analiza zagrożeń i ryzyka przy przetwarzaniu danych osobowych,
  • umowa powierzenia danych osobowych,
  • zgody  na przetwarzanie danych osobowych.
  1. Podsumowanie i zakończenie.

METODY SZKOLENIOWE

  1. Prezentacja treści teoretycznych.
  2. Prezentacje graficzne – rzutnik.
  3. Praca z flipchartem.
  4. Praca indywidualna.
  5. Praca grupowa.

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  1. Materiały informacyjne.
  2. Wzory dokumentów.
  3. Ćwiczenia oraz karty pracy.

GRUPA DOCELOWA

Grupę docelową stanowią̨ właściciele i pracownicy sektora mikro i małych przedsiębiorstw, którzy przetwarzają̨ dane osobowe gdzie poprzez przetwarzanie rozumie się̨ zbieranie, utrwalanie, organizowanie, porządkowanie, przechowywanie, adaptowanie, lub modyfikowanie, pobieranie, przeglądanie, wykorzystywanie, ujawnianie poprzez przesłanie, rozpowszechnianie lub innego rodzaju udostępnianie, dopasowywanie lub łączenie, ograniczanie usuwanie lub niszczenie danych osobowych stanowiących cześć zbioru (uporządkowanego zestawu) danych, zarówno w sposób zautomatyzowany, jak                                   i niezautomatyzowany.

EFEKTY USŁUGI

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • określić na czym polega ochrona danych osobowych, jakie są̨ jej podstawy prawne w kontekście zmian obowiązujących od 2018 roku (RODO),
  • ustalić jaka jest rola i odpowiedzialność Administratora Danych Osobowych oraz Inspektora Ochrony Danych Osobowych  – kiedy trzeba i czy warto powoływać IOD,
  • tworzyć, zabezpieczać i opracowywać zbiory danych w oparciu obowiązujące w tym zakresie procedury,
  • samodzielnie tworzyć wszelką potrzebną dokumentację,
  • samodzielnie przeprowadzić analizę̨ zagrożeń i ryzyka, opracować politykę̨ bezpieczeństwa oraz przygotować instrukcję Zarzadzania Systemem Informatycznym,
  • praktycznie zastosować umowę powierzenia danych osobowych.

PROWADZĄCY

  1. Tomasz Mordziołek
  • Doświadczenie zawodowe:

Wieloletni praktyk biznesu. Przez ostatnich 20 lat współpracował z firmami z branży FMCG, farmaceutycznej, finansowej oraz telekomunikacyjnej. Od 5 lat wspierający firmy w realizacji ich strategii – zarzadzanie, sprzedaż̇, rekrutacja, szkolenia miękkie i twarde. W 2010r. prowadził największy projekt Call Center dla sieci Orange i tam właśnie zetknął się z tym jak istotna jest ochrona danych osobowych. Teraz jako Inspektor Ochrony Danych prowadzi szkolenia, audyty oraz wdrożenia zarówno w firmach prywatnych jak i państwowych.

  • Doświadczenie w zakresie tego typu usług:

Do dotychczasowych doświadczeń należy zaliczyć kilkaset przeszkolonych osób oraz kilkadziesiąt  audytów w firmach z wielu branż i sektorów. Aktualnie pełniący funkcję Inspektora Ochrony Danych w kilkunastu instytucjach, które nadzoruje i którym na co dzień doradza jak radzić sobie z problematyką ochrony danych.

  • Wykształcenie:
  • Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – Wydział Nauk Społecznych.
  • Uczestnik licznych szkoleń́ i kursów w zakresie kompetencji biznesowych prowadzonych między innymi przez firmy: House of Skills, Chiltern, A. Batko, MentalWay, CT Partners.
  • Certyfikowany Praktyk NLP – The Socjety of NLP Richard Bander, Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych Osobowych.

AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTÓW – SPRZEDAŻ TELEFONICZNA

CELE SZKOLENIA

  1. Celem głównym szkolenia jest ukazanie psychologii sprzedaży telefonicznej, przełamanie oporów przed telefonowaniem, poznanie kluczowych technik rozmowy, polepszenie efektywności oraz skuteczności poparte warsztatami praktycznymi.
  2. Cele szczegółowe:
  • poznanie zasad właściwej komunikacji telefonicznej,
  • przełamanie barier i obaw związanych z rozmową przez telefon,
  • zasady sprzedaży przez telefon w oparciu o prawo telekomunikacyjne oraz RODO,
  • poznanie technik komunikacyjnych,
  • wyrobienie nawyku słuchania i dopasowywania się do rozmówcy,
  • nauczenie się jak samodzielnie przygotować skuteczny skrypt sprzedażowy.

PROGRAM SZKOLENIA

  1. Wstęp:
  • założenia sprzedaży telefonicznej,
  • dlaczego nie lubimy dzwonić,
  • fakty i mity w sprzedaży przez telefon.
  1. Zanim podniesiesz słuchawkę:
  • I – brak przygotowania to przygotowanie do porażki:
    • określenie grupy docelowej,
    • przygotowanie bazy,
    • geotargeting,
    • wyznaczanie celu,
    • skrypt.
  • II – jak Cię słyszą, tak Cię widzą:
    • uśmiech,
    • głos,
    • pytania,
    • parafraza,
    • słuchanie,
    • wizualizacja,
    • transformacja.
  1. Techniki sprzedaży telefonicznej:
  • I – techniki ogólne:
    • cecha – korzyść – wizualizacja,
    • badanie potrzeb,
    • budowanie potencjału,
    • pozorny wybór,
    • zwracanie uwagi,
    • gra ciszą.
  • II – techniki „specyficzne”:
  • technika kanapki,
  • technika minimalizacji,
  • technika dozowania oferty,
  • technika kontrastu,
  • technika niedostępności.
  1. Najgorsze co można zrobić – najczęstsze błędy:
  • nastawienie,
  • mechaniczne rozmowy,
  • parajęzyk,
  • niesłuchanie,
  • niedopasowanie,
  • czego nigdy nie mówić.
  1. Zamykanie sprzedaży:
  • 3 podstawowe techniki,
  • sygnały kupna.
  1. Warsztaty:
  • ułożenie skryptów,
  • scenariusze rozmów,
  • ćwiczenia + feedback.
  1. Podsumowanie i zakończenie.

METODY SZKOLENIOWE

  1. Prezentacja treści teoretycznych.
  2. Prezentacje graficzne – rzutnik.
  3. Praca z flipchartem.
  4. Praca indywidualna.
  5. Praca grupowa.

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  1. Materiały Informacyjne.
  2. Przykłady skryptów.
  3. Ćwiczenia oraz karty pracy.

GRUPA DOCELOWA

Grupę docelową stanowią właściciele i pracownicy sektora mikro i małych przedsiębiorstw, które aktywnie wykorzystują w swojej działalności telefon jako narzędzie sprzedaży, pozyskania lub utrzymania klientów zarówno prywatnych jak  i instytucjonalnych.

EFEKTY USŁUGI

Dzięki szkoleniu uczestnicy będą potrafili:

  • skutecznie przygotować się do rozmowy telefonicznej,
  • stosować zaawansowane techniki komunikacyjne,
  • unikać najczęstszych błędów w sprzedaży telefonicznej,
  • aktywnie słuchać klienta i dopasowywać się do niego,
  • samodzielnie przygotować skuteczny skrypt sprzedażowy.

PROWADZĄCY

  1. Tomasz Mordziołek
  • Doświadczenie zawodowe:

Wieloletni praktyk biznesu. Przez ostatnich 20 lat współpracował z firmami z branży FMCG, farmaceutycznej, finansowej oraz telekomunikacyjnej. Od 5 lat wspierający firmy w realizacji ich strategii – zarzadzanie, sprzedaż, rekrutacja, szkolenia miękkie   i twarde. W latach 2010r. prowadził największy projekt Call Center dla sieci Orange. Prowadził projekty sprzedażowe dla operatora sieci Play oraz współtworzył Contact Cener One w Opolu i Częstochowie.

  • Doświadczenie w zakresie tego typu usług:

Do dotychczasowych doświadczeń należy zaliczyć liczne szkolenia zarówno dla konsultantów jak i kadry managerskiej mające praktyczne podłoże oparte na  zarządzaniu strukturami złożonymi z kilkuset Doradców telefonicznych.

  • Wykształcenie:
    • Absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach – Wydział Nauk Społecznych.
    • Uczestnik licznych szkoleń́ i kursów w zakresie kompetencji biznesowych prowadzonych między innymi przez firmy: House of Skills, Chiltern, A. Batko, MentalWay, CT Partners.
    • Certyfikowany Praktyk NLP – The Socjety of NLP Richard Bander, Certyfikowany Inspektor Ochrony Danych Osobowych.